Bloggen byter riktning. Kanske...

Jag börjar med att be om ursäkt för att allt blivit så litet och trångt här på bloggen.
Det är nämligen så att jag håller på att bygga upp en hemsida, där även bloggen kommer att ingå, och detta kräver tyvärr ett mindre format.

I och med den kommande hemsidan finns även en viss risk att bloggen byter riktning. Från att vara en fotoblogg till att vara en blogg om fotograferande.
Det låter kanske inte som en så stor skillnad, och det är inte säkert att det märks så mycket, men det återstår att se. Tanken är i alla fall att det kommer att publiceras färre bilder och mer text.
Jag vet att det låter som en dum idé men ni får helt enkelt lita på mig.

Jag har en plan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0